Senin, 18 Februari 2013


Aku dan kamu semua tentang kita ,,,
Aku tak pernah mencari
Tapi aku menemukanmu
Aku tak pernah mengharap
Tapi kau datang
Aku tak pernah menduga
Tapi tlah kau ambil hati ini
Aku selalu mencari seseorang yang ku inginkan
Tapi kini ku mendapatkan seseorang yang menginginkanku
Aku kadang menemukan seseorang yang menolakku demi wanita lain
Tapi kini aku menemukan seseorang yang menolak wanita lain demi bersamaku
Di sana
Banyak sekali kenangan dalam hidupku yang akan selalu ku ingat
Bukan karna kenangan itu sangat penting,
Tapi karna dalam semua kenangan itu,
ada kamu yang selalu bersamaku...
Aku mencintaimu,
seadanya diri mu tiada yang lain
nama mu indah terpahat di dalam
hati ini...
Aku mencintai mu..
bersama kerinduan tiada bertepi
dari pagi yang indah hingga malam
yang nyaman tiada terhitung rindu ini
Aku mencintai mu,
dari segala kelebihan mu
dan dari segala kekurangan mu
Aku mencintai mu,
tiada yang dapat ku persembahkan
tiada kata berkias seindah rembulan malam
tiada kata berkias seindah terbitnya mentari..
Aku cintai mu,
tanpa mengharap diri mu
menjadi milik ku abadi..
kerana aku mencintai mu dengan,
hati yang paling iklas..hanya pada mu sayang!
kerana ku tahu,
Mencintai Itu Bukan Bererti Memiliki..
Dan Semoga cinta ku akan setia hanya pada mu
Hanya tangisku sebagai saksi
atas rasa cintaku padamu...
 Aku Butuh Engkau ~
Cinta ku butuh engkau
Dimana waktu kau kan temui aku
Sampai kapan ku harus menunggu
Meratapi nasibku yang sendiri tanpamu
Cinta ku butuh engkau
Mengapa tak kau gubris pedihku
Tidak adakah aku di hatimu
Terhapuskah namaku di benakmu
Cinta ku butuh engkau
Tuk mengisi hariku yang risau
Tuk ramaikan sepiku yang galau

Tidak ada komentar: